quality is way to poor. Max price should be 149
Worst item
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Worst item
Hello Sujit,
Thank you for reviewing our product. Your feedback is crucial for us to improve our products and your experience with Decathlon continuously. Regret to hear that the product was not up to your expectation. We request you to write to us with further details about your usage…
La tengo en verde, negro y una especie de violeta. Me encanta, por precio, comodidad, estética... Sólo os pido que la saquéis en más colores. Por ejemplo en blanco o rojo. Y quizás también en una talla XS.
Me vas à merveille.
Buon cotone
bon produit
Çok güzel rengi filan tekrar üretilsin Yeşil ve Siyah rengi bu kadar güzel değil
Anche molto feshion
Fait le job.
Satisfaction
Repeat purchase. Good quality and great fit . Wash and dry easily