Verdeling voor 559 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Surfbikinitop voor dames Laura bandeau gestreept groen/wit
5
Percentage gevuld: 75.3%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Surfbikinitop voor dames Laura bandeau gestreept groen/wit
4
Percentage gevuld: 19.7%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Surfbikinitop voor dames Laura bandeau gestreept groen/wit
3
Percentage gevuld: 3.6%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Surfbikinitop voor dames Laura bandeau gestreept groen/wit
2
Percentage gevuld: 0.7%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Surfbikinitop voor dames Laura bandeau gestreept groen/wit
1
Percentage gevuld: 0.7%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Tiens bien

Tiens bien
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Virginie, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Spokojná

Spokojná
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Michal, SlowakijeGeverifieerde koper1j geleden

Joli et bien

Joli et bien
  • 5/5 Bestand tegen de impact van golven
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Patrick, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

bonito

mi hija bien contenta con el diseño y color

    Bello comodo

    Bello comodo
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Bestand tegen de impact van golven

    Wygodny, stabilny

    Bardzo fajny stanik. Wygodny, elastyczny, dobrze się trzyma. Lekko usztywniony, nie spłaszcza biustu. I extra design
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

    Recomendable

    Diseño muy bonito y combinable. Es cómodo y se adapta muy bien.
    • 4/5 Bestand tegen de impact van golven
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

    Très bon maintient

    Très bon maintient
    • 5/5 Bestand tegen de impact van golven
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Christine, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Beau design à petit prix

    Acheté 6€ l'ensemble en soldes, je n'ai pas trop eu le choix de la taille. Le S me va malgré que je fasse du M, donc il tient très bien ds les vagues! Les couleurs résistent au chlore, au sol et au lavage. Les mousses perforées du haut évitent que ça absorbé l'eau. Beau progrès par rapport aux éponges d'avant !
    • 5/5 Bestand tegen de impact van golven
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    JUSTINNE, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    haut de maillot de bain

    qualité parfaite
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Sophie, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden