Verdeling voor 13 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Sweatshirt voor hockey heren FH500 grijs
5
Percentage gevuld: 100%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Sweatshirt voor hockey heren FH500 grijs
4
Percentage gevuld: 0%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Sweatshirt voor hockey heren FH500 grijs
3
Percentage gevuld: 0%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Sweatshirt voor hockey heren FH500 grijs
2
Percentage gevuld: 0%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Sweatshirt voor hockey heren FH500 grijs
1
Percentage gevuld: 0%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Conforme au descriptif Agréable à…

Conforme au descriptif Agréable à porter Assez chaud
  • 5/5 Comfort
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Warmte
  • 4/5 Bewegingsvrijheid
Olivier, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Antwoord van de verkoper

Bonjour Olivier,


Merci de votre retour sur le sweat-shirt de hockey sur gazon FH500. Je suis ravie de lire que le produit vous satisfait. Je vous en souhaite une bonne utilisation, particulièrement en période hivernale.


Sportivement,


Louise

avis positif

achat sans regret. Je l'utilise pour le padel et promenade super pratique et très très confortable. Je prend toujours du M, ici la taille m'a lair un peu petit
  • 5/5 Comfort
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Bewegingsvrijheid
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Giuseppe, BelgiëGeverifieerde koper1j geleden

Antwoord van de verkoper

Merci de votre commentaire. Nous vous en souhaitons bon usage.


Sportivement,



Louise

Article très qualitatif, tient…

Article très qualitatif, tient très chaud.
  • 5/5 Comfort
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Bewegingsvrijheid
  • 5/5 Warmte
MIKAEL, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Antwoord van de verkoper

Merci pour votre commentaire. Profitez-en bien cet hiver!




Louise