super
Ce manteau est prfait en mi saison il est chaud et imperméable. Juste prfait pour l'entre deux (fin d'hiver debut printemps)
- Warmte
- Compactheid
- Waterafstotend
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Ce manteau est prfait en mi saison il est chaud et imperméable. Juste prfait pour l'entre deux (fin d'hiver debut printemps)
Lleuger, comfortable i molt suau.
Soddisfatta del prodotto conforme mie esigenze. Ottima modalità di consegna con ritiro presso Decathlon vicinissimo mia abitazione
ligero y cumple su funcion
The product was excellent..just one issue..delivery in Balangir is little slow
Kurtka wygodna i solidna - używam jej od 4 lat, dopiero niedawno wysiadły zamki w kieszeniach, poza tym wszystko ok.
Bien
Bien chaud
Abrigada y ligera. Cumple bien su función.
Bardzo dobry krój i super trzyma ciepło. Wygodna i lekka.