comoda anche se un pò pesante ...
comoda anche se un pò pesante per l'estate
- Stevigheid
- Zachtheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
comoda anche se un pò pesante per l'estate
Molto bella sia per il tessuto che per colore/disegno
Très bonne résistance même après plusieurs usage et lavage !
Ottima t-shirt per attività outdoor.
Idéal pour la mi-saison. Assorti au pantalon
Material de calitate, plăcut pe piele, nu transpiri din cauza lui .
Foarte ok! Calitate foarte bună!
Articol de foarte bună calitate la un preț foarte bun
Muito bom material
Bonne qualité