fajna, ale nie super biała i l...
fajna, ale nie super biała i lekko prześwituje
- Rekbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
fajna, ale nie super biała i lekko prześwituje
Utilisé quotidiennement (hors sport) : vêtement lavé à l'envers + lavage 40° + assouplissant = excellent résistance + séchage rapide + inutile de le repasser
bellissima maglietta, li ho in tutti i colori, top
bahan adem, menyerap keringat, cocok untuk aktifitas
T-shirts excellents, à un tarif très correct, un bémol cependant: je voudrais D'AUTRES couleurs !
Là, le choix est limité à noir, blanc, gris, bleu foncé, j'aurais aimé profiter des mêmes couleurs disponibles sur les t-shirt en coupe regular....
bawełniane polecam
Gostei bastante, senti um pouco de desconforto na primeira vez porque não estou acostumado com Slim, mas é excelente, fresca e flexível.
Tenho 1,74 e 65kg, quem gosta de um pouco mais solta/larguinha aconselho pegar G, eu mesmo estou com tamanho M.
Gostei bastante, senti um pouco de desconforto na primeira vez porque não estou acostumado com Slim, mas é excelente, fresca e flexível.
Tenho 1,74 e 65kg, quem gosta de um pouco mais solta/larguinha aconselho pegar G, eu mesmo estou com tamanho M.
Ottimo
Stylish, super slim fit