Giymesi çok rahat. Ütü istemiy...
Giymesi çok rahat. Ütü istemiyor.. Dar sevmeyenler bir beden büyük alsın..
- Rekbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Giymesi çok rahat. Ütü istemiyor.. Dar sevmeyenler bir beden büyük alsın..
Good
Koszulka uzywana na zajeciach sportowych. Chłonna, polecam.
Użytkowana na siłowni i zajęciach sportowych. Polecam.
Très bien
Agréable à porter , ne se déforme pas après lavage .
Très bonne qualité
Comodo e di buona fattura. Le uso ogni giorno.
Le uso sua per la palestra che per quotidiano. Tessuto più spesso e resistente, non si deforma molto dopo tanti lavaggi.
Bon produit.
Bon produit.