Çok güzel kumaşlı güzel bir t-...
Çok güzel kumaşlı güzel bir t-shirt. severek giyiyorum
- Slijtvastheid
- Zachtheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Çok güzel kumaşlı güzel bir t-shirt. severek giyiyorum
Hediye aldım, kalıpları özellikle standart boy-kilo oranındaysanız ideal. Uzun vadede biraz topaklanma yapıyor ama rahatsız edici değil.
très beau, doux, confortable, taille bien
joli, doux, confortable, bonne taille
Beau tee shirt. Les coutures semblent solides. La coupe est très bien.
Baskısı çok güzel
Fiyatına değdi.
bawełna fajna
au top, j'adore
Top qualité Domage qu il ne soit qu en une seul couleur. J aurait acheter une série de ete shirt complet