şık ve güzel
renk atması haricnde bi sorunn yok
- Slijtvastheid
- Zachtheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
renk atması haricnde bi sorunn yok
rengi ve kesimi çok güzel. biraz daha yakası dar olabilirdi.
Bien
Bonne qualité
Öncelikle yaz aylarında beyaz tercih edenlere tavsiye ederim. Ancak kumaşı biraz ince bunu söylemek zorundayım. Dolayısıyla içinizi veya içinize giydiğinizi gösterecektir.
3 ayı aşkın kullandım. Kumaşında solma vs olmadı. Rahatlıkla alabilirsiniz. Sıcak havalarda nefes alan bir yapısı var.
Tee shirt de très bonne qualité. Conforme à mes attentes
Bonne qualité,
Es muy agradable y suave
Es una camiseta muy cómoda y con tejido bueno,al tacto con la piel,es muy comodo