Confortable
Je les achète tout les 3 ans car c'est le temps qu'elles durent h24
- Pascomfort
- Demping
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Je les achète tout les 3 ans car c'est le temps qu'elles durent h24
Realmente las compré para trabajar porque paso mucho tiempo de pie y han resultado ser bastante cómodas para el precio que tienen
Size is smaller, msybe because of the cushion
scarpe bianche da tennis molto comode e belle esteticamente
Hyper satisfaite
適合初學者
但若是3.0以上的球友,包覆感有點不足,鞋底偏硬且抓地力會隨時間減少
Pas incroyablement confortable pour courir mais ça dépanne bien vu le prix.
Bons Tênis
Very good