Nu prea se simteconfortul dato...
Nu prea se simteconfortul datorita brantului din spuma Eva. Sunt cam rigizi
- Pascomfort
- Demping
- Voetondersteuning
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Nu prea se simteconfortul datorita brantului din spuma Eva. Sunt cam rigizi
Taille correct ni petit ni trop grand, confortable pour des balades mais ce n'est pas des chaussures pour faire de la marche type petite randonnée
Bu ayakkabıyı 68 yaşındaki anneme günlük kullanım için hediye aldım. Yağmurlu havalarda şehir içinde yürüyüş yaparken su geçirmiyor, çamur kolay tutmuyor, ayaklar terlemiyor ve kalıbı ayağın şeklini rahatça alıyor.
Atbilst
bien
Nagyon kényelmes.
蛮秀气的 我夏天登山也穿
Odlične i izdržljive tenisice. Za razliku od nekih brendiranih marki puno kvalitetnije. Udobne i čvrste.
Son algo apretados al principio pero con el uso son más cómodos. super buenos para la lluvia