Çok beğenerek almıştım ama hem...
Çok beğenerek almıştım ama hem ayaklarıma zarar verdi hemde koku yapıyor. Almanızı tavsiye etmiyorum.
- Pascomfort
- Voetondersteuning
- Stabiliteit
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Çok beğenerek almıştım ama hem ayaklarıma zarar verdi hemde koku yapıyor. Almanızı tavsiye etmiyorum.
Confortables et solides...
Super buty, wygodnie się gra
Au top agréable a porter et bon maintien
un basic que l'on utilise au quotidien
daha öncesinde kullanmıştık tekrar aldık. artengo'nun ürünleri cidden sağlam ve uzun ömürlü oluyor.
Génial
Super confortable et maintient très bien
Bonjour rapport qualité prix. Je les utilise pour aller a la salle de sport. Elles sont bien stable mais pas trop raiche non plus. Je recommande !
Rahat ve kullanışlı kalitesi de güzel