Schade
War mir zu schmal, leider! Ich kam gar nicht rein. Der Schuh sieht gut aus. Alles andere kann ich nicht bewerten und habe ihn zurückgeschickt.
- Look / Design
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Stabiliteit
- Voetondersteuning
- Pascomfort
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
War mir zu schmal, leider! Ich kam gar nicht rein. Der Schuh sieht gut aus. Alles andere kann ich nicht bewerten und habe ihn zurückgeschickt.
Son básicas pero muy cómodas y ligeras. Los lavados los aguantan bien!!
Kızım kullandı, güzel ayakkabı. Eskimedi, deforme olmadı. Gayet rahat.
Parfait
👌
Hem gündelikte güzel , tenistede iyi bence başlangıç olarak çok iyi şık
I got blisters in both feets after wearing the shoes.
Elles étaient en promo donc top sinon un peu chères pr ma fille
Cómodos
Chaussures peu cheres, mais qui offrent de bonnes ampoules, au bout d'une semaine d'utilisation j'ai fini un match en chaussettes tant elles me faisaient mal aux pieds