top tent voor trekking
top tent voor trekking
- Makkelijk te (de)monteren
- Vermogen
- Eenvoudig mee te nemen
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
top tent voor trekking
Het is een compacte tent, echter had ik dit onderschat, je wordt redelijk claustrofobisch. Er in en uit geraken is ook niet evident.
Na een week in kamperen was de matras en het beddengoed nat, we lagen op een vochtige plaats maar ik vermoed dat de bodem niet helemaal waterdicht was.
De plaatsing en opruimen was wel vlot.
deze tent gekocht voor mijn zoon, de tent is zeer donker zelfs in de volle zon :) een touw aan het plafond is gemakkelijk voor een lampje aan te hangen, ik heb er zelfs een tablet aan gemonteerd zodat mijn zoon s'avonds een film kan bekijken. zeer goed bestand tegen de wind en de regen. en in de ochtend is de tent ook niet koud maar lekker
Met open ogen gekeken naar de montage en direct gekocht. Nog geen moment spijt gehad.
De tent zet je écht in een minuutje op. Het is een geweldig systeem. Ondertussen is deze toch al een keer of 8 gebruikt en zijn er helaas gaatjes in het zeil ter hoogte van de vouwpunten van de 'paraplu'. Spijtig wel. Tot nu toe was ze perfect waterdicht, trouwens en we hebben best wel wat regen gezien. Gelukkig heb ik de gaatjes kunnen plakken é
koop de tent steeds samen met de voor tent nooit last van condens,er komt wat licht in de tent dank zij de vensters van voor tent. Op de twee koorden heb ik een verdikking gemonteerd ,zo kunen de koorden voor het openen van de tent niet in de twee gaatjes vallen bij het op plooien .Bij regen vloeit het water beter weg dank zij voortent ,geen
Supermakkelijk op te zetten, staat effectief in een paar seconden recht (zonder de piketten mee te rekenen natuurlijk). Houdt warmte en daglicht buiten! Het is niet pikkedonker, maar je hoeft je tent niet uit omdat de zon er op zit, dit is de ideale uitslaaptent. Voor 2 personen denk ik dat ie waarschijnlijk wat klein zal zijn, en kijk je best
Great tent east to put up
çok güzel ve kolay kurulumu var. motosiklet yolculuğum için aldım ama daha henüz deneyemedim. tek eksi yanı ağırlığı onun dışında çok güzel.
Avis assez mitigé car c'est une très bonne tente du fait de son système de montage démontage ultra pratique de son format de rangement plus simple que la ronde et aussi de l'efficacité du fresh and Black. par contre apres 3 saisons (donc en gros 10 montages démontages) un arceau a percé la toile... je suis allée faire réparer celle ci au magasin en