Oui j’ai dormi très bien pas f...
Oui j’ai dormi très bien pas froide, j’ai bien dormi, j’utilise toujours, j’ai combien de bien sûr
- Makkelijk te (de)monteren
- Vermogen
- Eenvoudig mee te nemen
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Oui j’ai dormi très bien pas froide, j’ai bien dormi, j’utilise toujours, j’ai combien de bien sûr
makkelijk op te zetten lekker donker in de tent en snel droog dus makkelijk als overnachting tent en trekkers
Parfait
Perfekt bei konkretem Umgang und sehr wichtig Wasserdicht.
Bien
Love this tent! Easy to set up and it's real dark inside! Can't wait for spring to test this out!
Facile et rapide à monter, bon espace intérieur, qualité des matériaux, grands vide-poche intérieurs, possibilité de mettre un matelas pneumatique sans toucher les extrémités de la tente (c'est ce que je recherchais). Repliage très facile et gain de place une fois pliée. Ouverture des deux cotés c'est très astucieux et permet une aération parfaite.
Kullanımı kolay. Kurulumu çok pratik. İki kapılı olması avantaj.
Très bon rapport qualité-prix pour cette tente facile à monter et démonter.
Het ontwerp van de tent is niet voor niets prijswinnend. Het is in een handomdraai op te zetten en af te breken. Heerlijk donker van binnen en handige opbergruimtes.