Verdeling voor 988 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Pop-up kampeertent voor 2 personen 2 Seconds Easy Fresh & Black
5
Percentage gevuld: 79.6%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Pop-up kampeertent voor 2 personen 2 Seconds Easy Fresh & Black
4
Percentage gevuld: 12.6%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Pop-up kampeertent voor 2 personen 2 Seconds Easy Fresh & Black
3
Percentage gevuld: 3.3%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Pop-up kampeertent voor 2 personen 2 Seconds Easy Fresh & Black
2
Percentage gevuld: 2.5%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Pop-up kampeertent voor 2 personen 2 Seconds Easy Fresh & Black
1
Percentage gevuld: 2%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Tolles Packmaß. Super praktisc...

Tolles Packmaß. Super praktische Hülle ohne Gepfrimel. Gute Tragemöglichkeiten. Das Zelt selber ist super. Zwei Türen - Querlüften durch die eingebauten Netze (evtl. bisserl kühl wenn's nachts frostig ist). Schön dunkel zum Ausschlafen. Eine Person und Gepäck oder zwei Personen ohne (viel) Gepäck. Kleiner trockener Platz für dreckige Schuhe
  • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
  • 5/5 Vermogen
  • 5/5 Eenvoudig mee te nemen
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
birgit, DuitslandGeverifieerde koper10m geleden

Tente parfaite pour le bivouac...

Tente parfaite pour le bivouac, un peut lourde mais un espace intérieur sympa. Le frech & black et plus que validé, avec les fortes chaleurs du moment. Testé avec 45 KLM de vent elle tient parfaitement le coup.
  • 4/5 Makkelijk te (de)monteren
  • 5/5 Vermogen
  • 4/5 Eenvoudig mee te nemen
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Je ne regrette surtout pas car...

Je ne regrette surtout pas car grâce a la démonstration de Camille à Decathlon Bouliac, je suis vraiment ravi et ne regrette rien de l’achat de cette tente.
  • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
  • 5/5 Vermogen
  • 5/5 Eenvoudig mee te nemen
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
DELPHINE, FrankrijkGeverifieerde koper10m geleden

für 2 Personen nicht zu empfeh...

für 2 Personen nicht zu empfehlen. Für eine Person ausreichend, wenn man keine aufblasbare (dicke) Luftmatraze benutzt.
Für eine Person Lagerraum bereits begrenzt.
Auf-/Abbau super leicht und schnell.
  • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
  • 2/5 Vermogen
  • 4/5 Eenvoudig mee te nemen
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Willmann, DuitslandGeverifieerde koper10m geleden

Nog nooit zo snel een tent opg...

Nog nooit zo snel een tent opgezet
  • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
  • 5/5 Eenvoudig mee te nemen
  • 4/5 Vermogen
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
christine, NederlandGeverifieerde koper10m geleden

Je suis très novice sur le cam...

Je suis très novice sur le camping et surtout sur le montage des tentes. Le montage et le démontage de la tente est très bien, très simple d'utilisation et aussi très facile, ça m'a fait penser au principe des lits parapluies et là je suis plutôt une pro. Ce qui m'a surprise pour cette tente ce sont les entrées qui se trouvent sur les côtés au lieu
  • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
  • 5/5 Vermogen
  • 5/5 Eenvoudig mee te nemen
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Angelique, FrankrijkGeverifieerde koper10m geleden

super efficace

super efficace
  • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
  • 5/5 Vermogen
  • 5/5 Eenvoudig mee te nemen
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Valentin, FrankrijkGeverifieerde koper10m geleden

Gute Verarbeitung und wasserdi...

Gute Verarbeitung und wasserdicht.
  • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
  • 5/5 Vermogen
  • 5/5 Eenvoudig mee te nemen
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

Hatte noch nie so ein cooles Z...

Hatte noch nie so ein cooles Zelt. Bei Aktionen wie zb. SUP-Trip auf der Donau, der absolute Hammer!!! Mir ist es das Geld absolut wert! Da wird nix nass innen, selbst wenn du es im Regen aufbauen musst! Würde es mir sofort wieder kaufen!
  • 1/5 Makkelijk te (de)monteren
  • 5/5 Vermogen
  • 5/5 Eenvoudig mee te nemen
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Tolles Zelt. Wir verenden es f...

Tolles Zelt. Wir verenden es für Offroad Camping. Das größere haben wir schon. Da es aber meist von den beiden Kindern genutzt wird, wollten wir noch das kleiner Zelt haben.
  • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
  • 5/5 Vermogen
  • 5/5 Eenvoudig mee te nemen
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Bernd, OostenrijkGeverifieerde koper10m geleden