Tent is prima voor 1 persoon. ...
Tent is prima voor 1 persoon. Als je met 2 personen zou zitten, kan je nergens je spullen kwijt.
- Makkelijk te (de)monteren
- Eenvoudig mee te nemen
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
- Vermogen
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Tent is prima voor 1 persoon. Als je met 2 personen zou zitten, kan je nergens je spullen kwijt.
Montage rapide. Isolente.parfait.
Excellent produit....fidèle au descriptif
Très pratique
usata poche volte, comunque facilissima da aprire e chiudere. Anche al sole non si scalda troppo. Il pavimento sembra un po' fragile ma per ora niente danni.
super namiot, dziecinnie prosty w rozkładaniu i składaniu
Bonjour, super tente vraiment vite montée. Maël mon petit-fils de 13 ans s'en occupait sans aucun mal ainsi que de son démontage tout aussi facile. Son poids dans ma remorque mono roue de vélo ne me gênait pas..
Viegli un ērti uzceļama un nojaucama, prasītos vairāk ventilācijas.
bardzo łatwy do rozłożenia i złożenia, mocno zaciemniający. Otwarcie na przestrzał umożliwia przewietrzenie