Supertent!
Wat een heerlijke tent en handig systeem. We sliepen met zijn 2-en in deze 3 persoonstent en dat gaf voldoende ruimte om te slapen en wat extra ruimte. De tent hield het erg goed in stormachtig weer, regen en onweer. Staat heel stabiel en houdt de zon en warmte goed tegen. Tijdens het kamperen hadden we pech doordag er een verbindingstukje wa
- Makkelijk te (de)monteren
- Eenvoudig mee te nemen
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Vermogen

