Super tente mais emballage…
Super tente mais emballage finalement 7,2 Kg ca fait beaucoup pour une belle confort
- Eenvoudig mee te nemen
- Makkelijk te (de)monteren
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Vermogen
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Super tente mais emballage finalement 7,2 Kg ca fait beaucoup pour une belle confort
It broke. Like others said. I put it up at home to test it and it was OK, tried again at the campsite and a piece snapped off. Luckily it is so overly complicated that one broken pole doesn't cause collapse. But I won't be able to use in the lake district next week which was the reason for purchase. Very annoyed. Nice idea, poorly executed.
Bought the QUECHA easy up 3p tent for overnight stays. I used it in northwest england in february for 2 rain soaked nights. I cannot praise this tent enough. It keeps its warmth whilst excellent ventilation stops condensation. No excess movement or noise in high winds. The pocket in the roof is genius. I used it for lights. The tent was up within
快收快开,一个人收纳撑开没有任何问题。
FACILITE POUR L'INSTALLER IDEM POUT LA DEMONTER. BIEN SOMBRE POUR BIEN DORMIR SUPER QUALITE ET JOLIE DE COLORIS
Possédant le modèle 2 places pratique mais un peu exigu, j’ai acheté ce modèle et je ne le regrette pas. Elle est beaucoup plus spacieuse et permet d’accueillir 2 lits de camps avec un bel espace entre les deux. Contrairement à la deux places, elle permet de se placer en mode frontal et non latéral comme la 2 places et donc de laisser condamné la
Génial ! Fresh & black C’est pas du pipo 😅
+Rychle se to rozlozi a slozi +Mista je v tom hodne, skoro bych rekl ze i 4 dospleli by se vlezli (bez bagaze) +Tma a chladek funguje jak ma -dani za snadne rozlozeni je velikost a vaha. Na tahani na treky to neni, odnest 100m od auta se to ale bez problemu da....