Geen goedkope tent, maar de en...
Geen goedkope tent, maar de enige snel op te zetten tent die niet als een enorme pannenkoek hoeft te worden opgevouwen (wat niet op de fiets of motor past). Lekker donker en koel. Voor 3 personen zou ik hem echt te krap vinden, wij kunnen er met 2 personen prima in, als we een deel van onze spullen in de motorkoffers laten zitten.
Helaas brak
- Makkelijk te (de)monteren
- Vermogen
- Eenvoudig mee te nemen
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design

