Mega schnell aufgestellt und g...
Mega schnell aufgestellt und geräumig!
- Makkelijk te (de)monteren
- Vermogen
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Mega schnell aufgestellt und geräumig!
Namiot pierwsza klasa, solidny, przewiewny, rozkłada sie w dwie minuty. Polecam do samochodu, jest dosyć sporu po zlozeniu.
Très facile à monter et à démonter. Taille correcte.
Supermakkelijk en snel op te zetten tentje. Ruim genoeg voor 2 personen en bagage.
Dit is een super tentje is inderdaad snel op te zetten is prima waterdicht en de 3 persoons versie is groot genoeg voor 2 personen alleen jammer dat een balijn al gelijk kapot was nog even kijken of dat goed opgelost wordt.
Jest OK
Très contente de ma tente. Elle est vraiment spacieuse et les aérations latérales sont bienvenues. Ouverte, on a une super vue sur paysage (ne manque qu'une moustiquaire totale pour profiter à l'abri). De plus à cause de sa taille et de son poids, un peu moins simple à s'ouvrir seule. L'idéal est d'avoir les 2 tentes. La 2 places parfaite pour 1
Rapport Qualité Prix comme d'habitude aucune surprise chez Décathlon je recommande cette tante rapide et facile montage et rangement