Tayt gibi görünüyor ama toparl...
Tayt gibi görünüyor ama toparlayıcılığı yok
2 beden arasında kalan küçüğü tercih edebilir ben bulamadığım için büyük olan bedeni seçtim. Dolayısıyla rahat. Sentetik kumaşlarda kaşıntı sorunu yaşayabiliyorum ama bunda sorun yaşamadım. Zamanla bollaşıp kendini salar mı bilemiyorum. Çok Çok sıcak hissi yok. Üşütmüyor da terletmiyor da.
- Vochtregulatie
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design

