Verdeling voor 3313 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Thermobroek voor skiën dames BL 500 zwart
5
Percentage gevuld: 84.1%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Thermobroek voor skiën dames BL 500 zwart
4
Percentage gevuld: 12.2%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Thermobroek voor skiën dames BL 500 zwart
3
Percentage gevuld: 2.1%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Thermobroek voor skiën dames BL 500 zwart
2
Percentage gevuld: 0.6%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Thermobroek voor skiën dames BL 500 zwart
1
Percentage gevuld: 1%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Heerlijke warme broek

Ik heb er inmiddels 2. Ben zeer tevreden. Zit lekker en is lekker warm.
  • 5/5 Vochtregulatie
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Marre, NederlandGeverifieerde koper7m geleden

Muy confortable y calentito

Te ayuda a mantener la temperatura en ambientes muy fríos, se adapta bien al cuerpo. No lo he usado para hacer deporte, sólo como pantalón interior.
  • 4/5 Vochtregulatie
  • 4/5 Warmte
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
José Carlos, SpanjeGeverifieerde koper7m geleden

很保暖

裡面有刷毛很保暖,
  • 4/5 Vochtregulatie
  • 4/5 Warmte
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
SHIH WEN HUANG, TaiwanGeverifieerde koper7m geleden

Buena relación calidad precio,...

Buena relación calidad precio, lo uso de pijama en expediciones de alta montaña
  • 5/5 Vochtregulatie
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Excelente

Excelente calidad/precio
  • 5/5 Warmte
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
  • 3/5 Vochtregulatie

Kényelmes, nagyon jó meleg. Pu...

Kényelmes, nagyon jó meleg. Puha
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

Kış için çok ideal..sıcacık tu...

Kış için çok ideal..sıcacık tutuyor

    Super Warm & Comfortable!

    I’m very happy with this thermal. It fits well, feels soft on the skin, and keeps me warm even in low temperatures. Perfect for winter and outdoor activities. Great value for money!
    • 5/5 Vochtregulatie
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design

    冬季下雪去日本北海道及東北都有穿,保暖且便於活動

    冬季下雪去日本北海道及東北都有穿,保暖且便於活動
    • 5/5 Vochtregulatie
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design