termal alt
ince yapısı olmasına rağmen motorsiklet sürüşlerinde sıcacık tuttu bütün kış boyunca kullandım ve çok memnun kaldım en sevdiğim özelliği ise kaşıntı yapmaması oldu.
- Vochtregulatie
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
ince yapısı olmasına rağmen motorsiklet sürüşlerinde sıcacık tuttu bütün kış boyunca kullandım ve çok memnun kaldım en sevdiğim özelliği ise kaşıntı yapmaması oldu.
Good for weather in Eastern Uttar Pradesh
Good for weather in Eastern Uttar Pradesh
Harika bir ürün. Tavsiye ederim. Kaliteli ve mükemmel bir şey. Mutlaka almalısınız. Rengi tasarımı müthiş ve iyi sıcak tutuyor. 2inciyi alacağım.
Super
Super
Très chaud
Très chaud
Paça kısmı toplanıyor ve bol. Üzerine bir şey giyince yukarı çıkıyor, toplanıyor. Sıkı değil. Lakin çok sıcak turuyor
Perfecto para lugares con frio