Très bien. Chaud !
Très bien. Chaud !
- Vochtregulatie
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Très bien. Chaud !
a good pair for the kid to stay warm during winter holidays
A soft and quality and comfortable
buon calore sotto la tuta da sci, vestono piccolo
Comodi e caldi ,utili sotto la tuta da sci per le giornate molto fredde. consigliati
Taille bien trop petit (acheté en 4 à 5 ans, trop court pour mon enfant qui va sur les 4 ans). Dommage car ils sont tous doux, solides et bien chauds.
Para trabajar fenomenal
Preso per mio figlio, lo ha riparato dal freddo
Ottimo rapporto qualità prezzo
Biraz düşük bel gibi onun dışında tuylenme vs yapmadı. Aşırı kalın değil bunaltmiyor