Verdeling voor 6676 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Thermosfles voor wandelen 900 roestvrij staal klikdop 0,5 l
5
Percentage gevuld: 85.8%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Thermosfles voor wandelen 900 roestvrij staal klikdop 0,5 l
4
Percentage gevuld: 10%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Thermosfles voor wandelen 900 roestvrij staal klikdop 0,5 l
3
Percentage gevuld: 1.9%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Thermosfles voor wandelen 900 roestvrij staal klikdop 0,5 l
2
Percentage gevuld: 0.8%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Thermosfles voor wandelen 900 roestvrij staal klikdop 0,5 l
1
Percentage gevuld: 1.5%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Lo que estaba buscando

Llevaba tiempo buscando un bidón con estas características y con diseño bonito, me encanta!
  • 5/5 Look / Design
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Stevigheid
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 5/5 Isothermisch
María José, SpanjeGeverifieerde koper2m geleden

    Lourd mais pratique

    Lourd mais pratique
    • 5/5 Isothermisch
    • 4/5 Gemakkelijk in gebruik
    • 5/5 Stevigheid
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Look / Design
    Abderrahim, FrankrijkGeverifieerde koper2m geleden

    top qualité

    top qualité
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Antonio, BelgiëGeverifieerde koper2m geleden

    İyi

    İyi
    • 5/5 Isothermisch
    • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
    • 5/5 Stevigheid
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

      chiusura molto pratica con il ...

      chiusura molto pratica con il blocco e il manico. tenuta perfetta, nessuna perdita. Lo consiglio per bevande da tenere al fresco, per le bevande calde preferisco quelli con il tappo che può essere usato come bicchiere che evita scottature. mi trovo molto bene e confermo la praticità di apertura e chiusura con una sola mano.
      • 5/5 Isothermisch
      • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
      • 5/5 Stevigheid
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

          Świetny termos, relatywnie lek...

          Świetny termos, relatywnie lekki, pije się z niego bardzo wygodnie, świetnie trzyma temperaturę, do tego ma prosty, minimalistyczny design. Zakupiłam go do pracy, ale jest tak fajny, że dokupiliśmy z mężem te same w wersji 0,8l na wycieczki w plener. Wspaniały produkt w bardzo dobrej cenie.
          • 5/5 Isothermisch
          • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
          • 5/5 Stevigheid
          • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding