Goede warme thermo
Zeer goed kwaliteit en warm
- Warmte
- Vochtregulatie
- Bewegingsvrijheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Zeer goed kwaliteit en warm
Ik hou veel van deze shirts, ze zijn lekker warm en ik gebruik ze dikwijls op de fiets of om te gaan lopen .
Zeer handig om over een ander thermisch shirt te dragen
Super comfortabel!!!
Zit goed, past mooi aan, heerlijk warm
Sous-vetement joli mais de mauvaise qualité, au bout de quelques utilisations, il fait des bouloches blanches à plusieurs endroits. Je m'attendais à mieux venant de Decathlon ! Et au SAV du magasin, on vous dit qu'il faut mettre un vetement lisse par de dessus et pas une polaire ou un pull car cela abime le sous-vêtement. Je ne recommande pas !
Parfait en sous couche sous une veste impermébale de ski
ottimo
Cómoda
Bardzo fajny stosunek jakości do ceny, bardzo Fajna bluza naprawdę polecam