Gekocht voor onze dochter 13 j...
Gekocht voor onze dochter 13 jaar. Sluit mooi aan en is van goede kwaliteit
- Warmte
- Vochtregulatie
- Slijtvastheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Gekocht voor onze dochter 13 jaar. Sluit mooi aan en is van goede kwaliteit
Te vergelijken met adidas ik heb ook gekocht en deze stuk veel beter
Aangename stof, houdt het kind goed warm tijdens het sporten
Al bij al tevreden. Het ruikt snel naar zweet wel
Met 2 zoons die voetballen kunnen we deze niet missen in de winter
Zeer mooie truien kleinkinderen waren happy ermee.
/
Warme bloed en heel zachte stof. Niet te dik dus kan goed onder kleding gedragen worden
Zeer goed thermisch Ondergoed. Gebruikt tijdens de wintermaanden voor voetbal zoon. Zit comfortabel
Kwaliteit is goed raad het aan om tekomen hij geniet er van