funziona molto bene. messa sot...
funziona molto bene. messa sotto i maglioncini mantiene caldi. Io l'ho utilizzata come maglia termica per l'inverno abbinandola e maglioncini rossi.
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
funziona molto bene. messa sotto i maglioncini mantiene caldi. Io l'ho utilizzata come maglia termica per l'inverno abbinandola e maglioncini rossi.
冬季打底,当秋裤穿绝了
Boa relação preço-qualidade. Bom material, lavável na máquina, secagem rápida.
Boa relação preço-qualidade. Bom material, lavável na máquina, secagem rápida.
Boa relação preço-qualidade. Bom material, lavável na máquina, secagem rápida.
Muito boa escolha para o inverno
Produkt bardzo dobrze wykonany i wygodny.
Ottima qualità prezzo
Does the job well and my son loves it.