No se llegó a usar
No se llegó a usar
- Pascomfort
- Ademend vermogen
- Grip
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
No se llegó a usar
Très bon rapport qualité/prix. Chaussures confortables avec un look sympa.
Très confortable et légère
Morbide ma compatte e suola adatta anche in passeggiate in montagna
Chaussures agréable
Confortable, mais la semelle s'use un peu vite.
Super confortable
Parfaite
Unas zapatillas geniales, pero he descubierto que no me vienen bien las plantillas de gel, con ellas mis pies sudan demasiado. Además para mi con el pié de 26 cm las de la talla 41 me vienen estrechas ( Al final tenía que devolverlas y comprarme otras
Top, confortables, grip super....
J'ai fait plusieurs randonnées avec et sincèrement sont super