Verdeling voor 212 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Turnshort voor meisjes glanzend zwart
5
Percentage gevuld: 87.3%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Turnshort voor meisjes glanzend zwart
4
Percentage gevuld: 9.9%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Turnshort voor meisjes glanzend zwart
3
Percentage gevuld: 1.4%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Turnshort voor meisjes glanzend zwart
2
Percentage gevuld: 0.5%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Turnshort voor meisjes glanzend zwart
1
Percentage gevuld: 0.9%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

ma fille est contente…

ma fille est contente donc tout est ok
  • 4/5 Eenvoudig onderhoud
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Vochtregulatie
Stephane, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

ideal

top taille bien
  • 5/5 Eenvoudig onderhoud
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Vochtregulatie
Aurelien, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

review

Superbi!
  • 5/5 Eenvoudig onderhoud
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Vochtregulatie
Emanuela Mariana, RoemeniëGeverifieerde koper1j geleden

Parfait

Parfait
  • 5/5 Eenvoudig onderhoud
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Vochtregulatie
Céline, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Buena calidad precio

Cómodo y práctico
  • 5/5 Eenvoudig onderhoud
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Vochtregulatie
Clara Julia, SpanjeGeverifieerde koper1j geleden

Pratique à porter et…

Pratique à porter et agréable
  • 5/5 Vochtregulatie
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Eenvoudig onderhoud
Kamel, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

très joli

Short à tarif abordable et très joli
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

Excellent rapport qualité prix…

Excellent rapport qualité prix !
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Valerie, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Avis sur Décathlon

De manière générale les produits chez Décathlon sont super et d’un bon rapport qualité/prix

    Très beau

    Très beau et confortable maillot