UFAK VE SAĞLAM
100 kiloyum 1 yıldır kullanıyorum. hiçbir sorun olmadı. Kurulum biraz güç istiyor başta ama zamanla rahatlıyor. tavsiye ederim.
- Comfort
- Compactheid
- Makkelijk te openen en sluiten
- Look / Design
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
100 kiloyum 1 yıldır kullanıyorum. hiçbir sorun olmadı. Kurulum biraz güç istiyor başta ama zamanla rahatlıyor. tavsiye ederim.
biraz narin
非常好,在店里试了半天,觉得很不错
Perfecta para viajar en moto ocupa muy poco espacio y pesa muy poco 1 kg aprox
Putin dificil de montat la prima folosire, in rest este super comod.
收纳方便
Bastante compacta para o transporte. Ideal para quem procura comodidade versus um conforto razoável.
Je bolj udoben kot izgleda.
I've purchased this twice. A friend found it comfortable and I decided to gift him. Easy to assemble and light weight.