Produit sympa mais taille un peu grand
Acheté pour être offert. Il taille un peu grand mais cela reste sympa
- Zachtheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Acheté pour être offert. Il taille un peu grand mais cela reste sympa
Excelente calidad y diseño
Le t-shirt est en S mais il taille comme un M voir un L un peut déçu
Взех за подарък.
Много се хареса!
Красива и удобна!
Красива и удобна!
Belle coupe
Belle couleur
Dobra jakość, gruba bawełna, dobrze uszyta (szwy nie wykręcają się)
Looks great for the price and the quality is good too
Comfort product