bonne protection
agréable à porter
facile à enfiler, un peu plus dur à quitter mais c'est normal une fois le tissu mouillé
- Zonbescherming
- Chloorbestendig
- Irritatiewerend
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
agréable à porter
facile à enfiler, un peu plus dur à quitter mais c'est normal une fois le tissu mouillé
la camista esta bastante bien y al ser de manga corta te olvidas de ponerte crema. Es muy muy ajustada, recomiendo una talla mayor.
Sprawdza się
Sympa à porter..... pas encore testé sous le soleil de l'été.
Super majica, dobar kvalitet i jednostavan dizajn !
Funcional e bom preço
Funcional e bom preço
Super produkt
Nice product
Je l’utilise sous ma combinaison de plongée et de canyoning pour pouvoir l’enfiler plus facilement…