Verdeling voor 8 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Vest voor zeewandelen neopreen 3 mm met bloemenprint
5
Percentage gevuld: 50%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Vest voor zeewandelen neopreen 3 mm met bloemenprint
4
Percentage gevuld: 0%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Vest voor zeewandelen neopreen 3 mm met bloemenprint
3
Percentage gevuld: 25%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Vest voor zeewandelen neopreen 3 mm met bloemenprint
2
Percentage gevuld: 0%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Vest voor zeewandelen neopreen 3 mm met bloemenprint
1
Percentage gevuld: 25%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

TROP PETIT

Je fais taille L.
En lisant les commentaires j'ai voulu prendre 2XL.... Et bien c'est toujours trop petit.
Je ne peux absolument pas bouger avec... Je le retourne
  • 1/5 Bewegingsvrijheid
  • 3/5 Gemakkelijk aan en uit
  • 2/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 1/5 Look / Design

Es una camiseta, no una chaque...

Es una camiseta, no una chaqueta

    Très utile en piscine pour les...

    Très utile en piscine pour les séances de 3h !
    • 5/5 Bewegingsvrijheid
    • 5/5 Gemakkelijk aan en uit
    • 5/5 Modulariteit
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Nina, FrankrijkGeverifieerde koper10m geleden

    Taille minuscule (j'ai déjà eu...

    Taille minuscule (j'ai déjà eu plusieurs combinaisons..) Impossible de la fermer
    • 2/5 Bewegingsvrijheid
    • 1/5 Gemakkelijk aan en uit
    • 4/5 Look / Design
    Sylvie, FrankrijkGeverifieerde koper10m geleden

    Attention : manches un peu ser...

    Attention : manches un peu serrées
    • 3/5 Bewegingsvrijheid
    • 5/5 Gemakkelijk aan en uit
    • 5/5 Modulariteit
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    ISABELLE, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    bien au chaud

    Elle est très belle, mais la taille est pas assez pour moi ( elle me faisait mal au niveau des sous de bras et épaule), donc je l'ai passée à mon amie à qui elle va très bien et j'ai commandé la taille en dessus. A voir une fois qu'elle sera là.
    • 4/5 Modulariteit
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 3/5 Gemakkelijk aan en uit

    Veste parfaite

    Veste parfaite
    • 5/5 Bewegingsvrijheid
    • 5/5 Modulariteit
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Gemakkelijk aan en uit
    Anne Marie, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    J’ai pris une taille…

    J’ai pris une taille 2XL alors que je fais normalement du L et je suis malgré tout serrée ! Taille vraiment petit
    • 3/5 Bewegingsvrijheid
    • 5/5 Modulariteit
    • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 3/5 Gemakkelijk aan en uit