Décevant
Le produit équivalent de l’année dernière était largement meilleur c’est dommage que vous ne le vendez plus
- Smaak
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Le produit équivalent de l’année dernière était largement meilleur c’est dommage que vous ne le vendez plus
Hidrata y refresca y es sano sin azucares
No comment
L’acqua più completa!
Riche en vitamines, désaltérant et hydratant. Je recommande
Il gusto è buono e contiene un buon apporto di sali minerali, ma trovo che sia troppo costosa per essere acqua
Boisson plutot bien, meme si un peu trop sucrée.
Bon et rafraîchissant.
Discreto
Me encanta para reponerme después de una carrera.