Bien
Conforme à mon attente
Petit regret qu’il n’y est pas d’élastique de maintien sous la voûte plantaire
- Gemakkelijk aan en uit
- Stabiliteit
- Anatomisch ontwerp
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Conforme à mon attente
Petit regret qu’il n’y est pas d’élastique de maintien sous la voûte plantaire
Muy buen tejido, no hace bolitas. Buena sujeción
Buenas tal como esperaba
A mí hijo no le gustan se caen todo el rato
Cool
parfait bonne qualité
Enfin une longueur correct bien serré à la chemise et bon maintient à la cuisse parfait pour un gardien
Excelente elección
Très bon produit, solide et surtout tient bien.
COMODE