Verdeling voor 909 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Voetpomp fiets 900
5
Percentage gevuld: 91.1%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Voetpomp fiets 900
4
Percentage gevuld: 7.5%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Voetpomp fiets 900
3
Percentage gevuld: 1%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Voetpomp fiets 900
2
Percentage gevuld: 0.1%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Voetpomp fiets 900
1
Percentage gevuld: 0.3%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Très pratique

Pratique à transporter. Facile d utilisation.
  • 4/5 Nauwkeurigheid
  • 4/5 Kracht
  • 4/5 Stabiliteit
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Très bon produit

Très bon produit
  • 5/5 Nauwkeurigheid
  • 5/5 Kracht
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Une bonne pompe

Fournie gratuitement par Décathlon en remplacement du modèle précédent qui avait lâché au bout de 1 an et demi, elle semble plus solide et plus stable.
Usage fréquent.
  • 4/5 Kracht
  • 4/5 Nauwkeurigheid
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
JEAN PIERRE, FrankrijkGeverifieerde koper8m geleden

Super produit

Super produit
  • 5/5 Nauwkeurigheid
  • 5/5 Kracht
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
CHRISTINE, FrankrijkGeverifieerde koper8m geleden

      Bun

      Bun
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      Alin, RoemeniëGeverifieerde koper8m geleden

      really gud track pump,quick in...

      really gud track pump,quick inflation,steardy, accurate gauge
      • 5/5 Nauwkeurigheid
      • 5/5 Kracht
      • 5/5 Stabiliteit
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      barry, Verenigd KoninkrijkGeverifieerde koper8m geleden

        Modèle acheté en 2022 et mort

        Nous nous en sommes assez peu servi (une quinzaine de fois) et la pompe est morte!

        Le pas de vis en haut du tube est mort alors que nous n'avons jamais démonté la pompe! Le mano affiche plus de 3 bars alors qu'il y a à peine 2 bars de pression!

        Pas un bon achat!
        • 1/5 Nauwkeurigheid
        • 2/5 Kracht
        • 4/5 Stabiliteit
        • 1/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 4/5 Look / Design

        Antwoord van de verkoper

        Bonjour Jean Louis

        Merci pour votre avis concernant notre pompe 900.
        Navré de lire que vous ayez rencontré un problème avec celle ci.
        Le problème que vous décrivez est tout à fait anormal. Il est malheureusement possible que vous soyez tombé sur un produit défectueux.
        Je peux vous…