Super izdelek, zame je nepogre...
Super izdelek, zame je nepogrešljiv, ker sem diabetik in ne smem imeti mrzlih nog, slaba prekrvavitev.
- Warmte
- Gemakkelijk in gebruik
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Super izdelek, zame je nepogrešljiv, ker sem diabetik in ne smem imeti mrzlih nog, slaba prekrvavitev.
Ottimi alleati per il freddo intenso. Facili da usare, li ho tenuti sempre a portata durante i miei trakking invernali
Evita pasar frio, recomendable
很实用,很保暖,滑雪及时用上了,很好。
Ras
J ai mis 1 étoile car je ne pouvais pas en mettre aucune. Elles sont médiocres ne chauffent pas. Inutile. Jamais vu ça chez decathlon !!!
Son muy efectivos y comodos, no da la sensacion de que los llevas
Sıcak tutuyor