Très satisfait du produit !
Très satisfait du produit !
- Warmte
- Gemakkelijk in gebruik
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Très satisfait du produit !
Топли , но има още какво да се желае. Цена качество е окей.
Los llevé para un viaje a Berlin y si que es cierto que mantienen el calor pero ni te quedas un poco quieta... al rato se va enseguida, seria genial que fuese igual de calentito que las bolsas de las manos
Ajuda face às baixas temperaturas
Apporte de la chaleur
Utilisées en Norvège par grand froid. Permet de garder les pieds au chaud
Muy eficientes , generan bastante calor durante bastantes
horas
Restent chaudes longtemps, chaleur douce et très efficace.