Scaldini piedi
Ottimo prodotto, ho sciato con una temperatura di -15° e ho dovuto i piedi caldi più di sei ore
- Warmte
- Gemakkelijk in gebruik
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Ottimo prodotto, ho sciato con una temperatura di -15° e ho dovuto i piedi caldi più di sei ore
Ottimo prodotto
Ne collent pas très bien. Et surtout chauffent très peu.
Je suis très déçue de l’apport de chaleur : lent et insuffisant. Celles de l’année précédente étaient mieux.
Très bien dur dans le temps
Sajnos nagyon gyenge termék !! Sokkal többet vártam ennyi pénzért másik markanak 5 szor jobb .
São fantásticos. Estive na Lapónia, andei no meio da neve e os meus pés estiveram sempre quentes.
Pies calientes durante horas. Salvo que la temperatura baje de 1°C que se desactiva. En cuanto entras en un lugar con climatización se vuelve a activar.