Funciona
Está bien, da calor durante 4-5 horas, lo que pasa es que en los pies dejas de notarlo al cabo de un rato porque te acostumbras
- Warmte
- Gemakkelijk in gebruik
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Está bien, da calor durante 4-5 horas, lo que pasa es que en los pies dejas de notarlo al cabo de un rato porque te acostumbras
Acheté pour les temps de neige.
ottimo
Bien
Toes did not feel warm at all after just 3 hours standing up & working outdoors
Chauffe bien au début, mais pour moi ça dure pas cinq heures
Ne chauffe pas
Très bon produit
Nos pieds restent bien au chaud et longtemps
tiennent chaud