Verdeling voor 1537 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Voetwarmers 10 stuks
5
Percentage gevuld: 73.1%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Voetwarmers 10 stuks
4
Percentage gevuld: 15.2%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Voetwarmers 10 stuks
3
Percentage gevuld: 5.8%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Voetwarmers 10 stuks
2
Percentage gevuld: 2.6%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Voetwarmers 10 stuks
1
Percentage gevuld: 3.3%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Calor aunque haga frío

Los uso para mis días de trabajo a pie quieto en la calle y aunque la temperatura sea próxima a 0°© no paso frío. Lo recomiendo.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Makkelijk en lekker warm

Nu twee keer gebruikt op de racefiets. Houdt je voeten goed warm icm met winterschoenen en overschoenen rond het vriespunt.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Peter, NederlandGeverifieerde koper5m geleden

Calitate pret Ok.

Calitate pret Ok.
  • 3/5 Warmte
  • 4/5 Gemakkelijk in gebruik
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
Valentin, RoemeniëGeverifieerde koper5m geleden

    Scaldano adeguatamente

    Li uso per mantenere caldi gli scarponi da sci nel bagagliaio. Fanno il loro lavoro
    • 4/5 Warmte
    • 4/5 Gemakkelijk in gebruik
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 3/5 Look / Design

    buon supporto termico

    buon supporto termico
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
    • 5/5 Look / Design
    • 4/5 Warmte

    Perfecto para acampadas y días de invierno en el exterior

    Buen producto para días de estar expuesto a temperaturas bajas .
    • 3/5 Warmte
    • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
    • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Look / Design

    très déçue car je pensais pouv...

    très déçue car je pensais pouvoir m'en servir plusieurs fois! pas très écologique!
    • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Brigitte, FrankrijkGeverifieerde koper5m geleden

    不錯

    保暖
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    ttr1776, TaiwanGeverifieerde koper5m geleden

    Manque de chauffe en cas de froid

    En cas de grand froid elle se refroidit et ne chauffe plus du tout…
    • 3/5 Warmte
    • 3/5 Gemakkelijk in gebruik
    • 3/5 Look / Design
    • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Kevin, FrankrijkGeverifieerde koper5m geleden