Calor aunque haga frío
Los uso para mis días de trabajo a pie quieto en la calle y aunque la temperatura sea próxima a 0°© no paso frío. Lo recomiendo.
- Warmte
- Gemakkelijk in gebruik
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Los uso para mis días de trabajo a pie quieto en la calle y aunque la temperatura sea próxima a 0°© no paso frío. Lo recomiendo.
Nu twee keer gebruikt op de racefiets. Houdt je voeten goed warm icm met winterschoenen en overschoenen rond het vriespunt.
Calitate pret Ok.
Li uso per mantenere caldi gli scarponi da sci nel bagagliaio. Fanno il loro lavoro
buon supporto termico
Buen producto para días de estar expuesto a temperaturas bajas .
très déçue car je pensais pouvoir m'en servir plusieurs fois! pas très écologique!
保暖
En cas de grand froid elle se refroidit et ne chauffe plus du tout…