Ottimi
Ottimi
- Warmte
- Gemakkelijk in gebruik
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Ottimi
Very nice for foot sole
Apporte. Haleur
.
Doraźny ratunek na przemarznięte stopy. Utrzymuje ciepło do 3 godzin na dworze.
Muy utiles
Muy recomendable para temperaturas muy bajas
Tient bien dans le.temps
Foarte bune
Usati come da descrizione il calore percepito è sicuramente minore rispetto a quello scritto nelle istruzioni. Posso confermare che la durata si aggira tra le 3/4 ore. A -17 mi hanno mantenuto le dita dei piedi non caldissime ma sicuramente non si sono congelate
Importantissimo aspettare di indossarli prima di infilare scarpe/stivali
Sono