Slechts een 2 uur warm ipv 5 uur
Warmer snel op Geeft goed warmte af MAAR geeft slechts een 2 uur warmte af waardoor ik na een 2 uur toch koude tenen krijg Voor de korte ritten in de winter ok, voor de langere ritten niet aan te raden
- Warmte
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Warmer snel op Geeft goed warmte af MAAR geeft slechts een 2 uur warmte af waardoor ik na een 2 uur toch koude tenen krijg Voor de korte ritten in de winter ok, voor de langere ritten niet aan te raden
Best,
Ik ben sorry voor uw ervaring.
Hier een klein specificiteit van onze producten
De handwarmers hebben een zeer specifiek chemisch proces. Ze hebben een bepaalde vochtigheid en zuurstof nodig om de chemische reactie voort te zetten.
Als ze bijvoorbeeld…
Warm!
Heel warm na 10 min in open lucht wat goed is, maar nadien op de sokken in de schoen blijft het minder dan 2 uur warm ipv de 5 uur zoals aangeduid op de verpakkong. Waardeloos product als het echt koud wordt. Beter wat duurder maar betere kwaliteit!
Cumple su función
Para mi se han vuelto totamente necesarios para mis salidas en bicicleta en invierno. Duran el tiempo necesario y mantienen el pie caliente. No te puedes imaginar lo incomodo que es cuando tienes el pie tan frio que los dedos te llegan a doler.
Calzino morbido e tessuto grosso, altezze giusta per evitare vesciche all'altezza del tendine d'Achille durante le camminate lunghe
Anche nelle giornate più fredde ti tiene caldo il piedi per 1 ora e mezza
Molto utili per scaldare i piedi, tendono ad ingrossarsi dopo averli attivati
Nicely fit inside my boot and keeping my feet warm
Nagyon elégedett vagyok a termékkel! Jobban teljesített mint vártam!