Ça chauffe très (presque trop)...
Ça chauffe très (presque trop) fort ! Mais ça ne tient pas 5 heures.
- Warmte
- Gemakkelijk in gebruik
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Ça chauffe très (presque trop) fort ! Mais ça ne tient pas 5 heures.
Durabilidad y comodidad
facile à préparer, poser et dure des heures
Geen koude tenen, werkt top
Chaufferettes très efficaces qui vraiment longtemps
Très bien pour passer une journée dehors lors d’une marche ou d’un événement.
Muy efectivo y agradable la sensación de no tener los dedos de los pies helados
Bon produit !
Foarte ok!
ให้ความอบอุ่นได้ดี