Un imprescindible para invierno
Yo me lo pongo en la parte superior de los dedos y me va fenomenal
- Warmte
- Gemakkelijk in gebruik
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Yo me lo pongo en la parte superior de los dedos y me va fenomenal
Eu le folosesc in special in călătorii iarna. Super practice!
Geniales
Schön warm
J'ai découvert ce produit par hasard en passant dans l'allée et après essaie je suis surpris par son efficacité
Los probamos un rato porque molestaba en el zapato. Dan calor. Tendremos que probarlos otra vez a ver si funcionan.
Deberían crear diseño para pies de otra manera.
Este invierno lo volveremos a probar.
Super calitativ. Își face treaba excelent. Aș prefera o variantă legată, ca un tălpic lung de talpă, pentru ca trebuie sa folosesc 2 seturi pe fiecare picior ca sa am si in fata si in spate pe tot piciorul, dar merge și așa…
Altamente recomndado y super práctico.
Ces chaufferettes ont sauvé mon hiver dernier ! Fini les pieds gelés lors des sorties vélo.
Lekker warm