Verdeling voor 235 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Volleybalschoenen voor volwassenen Gel Spike wit zwart
5
Percentage gevuld: 79.6%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Volleybalschoenen voor volwassenen Gel Spike wit zwart
4
Percentage gevuld: 15.7%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Volleybalschoenen voor volwassenen Gel Spike wit zwart
3
Percentage gevuld: 2.6%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Volleybalschoenen voor volwassenen Gel Spike wit zwart
2
Percentage gevuld: 0.4%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Volleybalschoenen voor volwassenen Gel Spike wit zwart
1
Percentage gevuld: 1.7%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Correspond parfaitement à l’attente

Utilisé pour un usage squash, accroche parfaite sur le cours et bonne réactivité.
  • 5/5 Pascomfort
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Demping
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
DOMINIQUE, FrankrijkGeverifieerde koper8m geleden

Scarpe molto pratiche e belle

Scarpe molto pratiche e belle
  • 5/5 Pascomfort
  • 4/5 Stabiliteit
  • 4/5 Demping
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Nem olcsó, de megérte, ezen ne spórolj

Két éven keresztül napi öt edzés + az edző táborok és versenyek, de mindent kibírt. Tökéletesen kényelmes, tartós, erős.
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Demping
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Zama, HongarijeGeverifieerde koper8m geleden

Polecam

Polecam
  • 5/5 Pascomfort
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Demping
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Très satisfaite

Chaussures de qualité
  • 5/5 Demping
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Pascomfort
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Carine, FrankrijkGeverifieerde koper9m geleden

Dobre

Nie wiem dlaczego decathlon usuwa obszerną opinie na temat butów, ale powiem tyle, jest okej. może wtedy zaakceptują
  • 5/5 Pascomfort
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Demping
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Ottima scarpa

Ottima scarpa
  • 5/5 Pascomfort
  • 4/5 Stabiliteit
  • 5/5 Demping
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Syn zadowolony. Gra w badmint...

Syn zadowolony. Gra w badmintona 🏸
  • 5/5 Pascomfort
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Demping
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

bardzo wygodne

bardzo wygodne
  • 5/5 Pascomfort
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Demping
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

Cumple

El producto cumple correctamente con su cometido.
  • 4/5 Pascomfort
  • 4/5 Stabiliteit
  • 4/5 Demping
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
Alfredo, SpanjeGeverifieerde koper9m geleden