batterij ondermaats, tijdens h...
batterij ondermaats, tijdens het skiën ging deze maar 2 a 3u mee.
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
batterij ondermaats, tijdens het skiën ging deze maar 2 a 3u mee.
Werkt perfect.
ZEER SNEL WERKTE 1 VAN DE WALKIETALKIES NIET MEER
Beste Marieke,
Alvast bedankt voor je tijd om ons een beoordeling te sturen over deze walkie-talkies. Het spijt me te lezen dat er al 1 exemplaar defect is. Je kan langsgaan in je Decathlon winkel zodat de verkopers de walkie-talkies kunnen bekijken en een eventuele omruiling…
Toestel voldoet totaal niet aan de verwachtingen.Prul afwerking.Totaal niet geschikt voor gebruik in vochtige weersomstandigheden.
Beste Werner,
Bedankt voor uw review op onze WT500.
Alvast onze excuses dat deze niet aan uw verwachtingen voldoet.
De WT500 is niet waterdicht dat klopt, dit staat dan ook op de technische fiche toegelicht.
Qua afwerking is het een basis toestel…
défectueux malgré un echange. un des deux talkie walkie ne tient pas sa batterie ce qui les rend inutilisable. Nous avons echangé les talkie et avons eu le même problème sur ceux reçus.
gayet güzel ve yeterli memnunuz.
Sarj noktasında sorun yaşanıyor şarj süresi tam görünmrsine rağmen kısa süre gidiyor
Marche très bien mes enfants adorent. Très bonne portée
3 senedir kullanıyorum gayet iyi.
Avcılık için aldım çok beğendim ve bütün guruba aldık herkes çok memnun bir sıkıntısı var oda pilleri
J'ai acheté ce talkie-walkies en ayant lu des avis et j'avais vu que l'autonomie n'était pas top. Mais à ce point! C'est juste se moquer des gens!
J'ai chargé à 100%, et quelques instants après les avoir allumer sans trop les solliciter une barre en moins. J'ai continué et loin des 10h annoncées plus de batterie.
Je me suis donc dit, ok la