veste muito grande, foi necess...
veste muito grande, foi necessário o tamanho abaixo do habitual
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
veste muito grande, foi necessário o tamanho abaixo do habitual
Sympa
Confortable a porter
En coton, avec un look correct, se porte ample surtout par temps chaud.
J'aime généralement le port ample et la gamme de tailles proposée permet de se satisfaire.
Ras
Good colour feels good quality
Très bien. Taille normalement. Ne déteint pas.
Tissu très agréable à porter, au quotidien ou rando.
Bardzo wygodna, idealnie nadaje się na dłuższe spacery.
Super zakup, idealna do chodzenia na codzień w ciepłe dni.